вторник, 13 май 2014 г.

ВСЕЛЕНАТА ВИНАГИ НИ ОТГОВАРЯ

Понякога се чувствам не много добре. Искам всичко в живота ми да се промени  бързо. Искам да бъда щастлива.Сигурно и ти се чувстваш така.Днес,например , денят ми започна много депресивно.Чувствах ,че вече не мога да издържам тези изпитания в живота си. Викнах с глас към Вселената да ми даде най-накрая това,което искам.Знаех,че всичко е възможно.Вярвах,че ме чува.Но не знаех какво да направя ,за да дойде желаната реалност към мен.Исках отговори.Какво не правя както трябва? Какво не е наред? Бях отчаяна и озверена.В мен се надигаше гняв.Търпението ми се беше изчерпало.Чувствах се нещастна.Отидох на работа в същото настроение.Седнах пред компютъра и се чудих какво да направя.Защо потъвам отново в илюзията? През цялото време , когато търсех отговори, рано или късно ги намирах. Вселената винаги отговаряше на моите търсения. Винаги ми казваше по някакъв начин отговорите на въпросите ми.Нужно беше само да чуя отговорите.
И се заслушах. Започнах да се ровя из дербите на интернет и неочаквано пред мен се появи заглавието "Междузвездни войни". Сигурно съм го гледала хиляди пъти,но днес в съзнанието ми изплува как Йода учи Люк Скайуокър  да бъде добър джедай. В главата ми се появи думата "Силата". Реших да изгледам епизода.Започнах да си водя бележки. Виж какво се получи в резултат на това:
 
Този,който иска да използва Силата ,трябва да носи най-тежката отговорност и да има най-сериозното съзнание.Нужно е да се пази от тъмната страна на силата - гняв...,страх...,агресивност.Лесно те се вливат,бързо идват в битка. Ако веднъж поемеш по тъмната пътека,завинаги ще доминира тя твоята съдба.
 
-По силна ли е тъмната страна?
-Не.. Не..Не! По-бърза,по-лесна,по-изкусителна!
 
- Но как да отлича добрата страна от лошата?
-Ти ще знаеш! Когато си спокоен,умиротворен! Пасивен!
 
Всеки използва  Силата за знания и защита ,никога за атака.
 
Появи се една сцена.Корабът на Люк Скайуокър потъна в едно блато и той възкликва :
  - Не..не! Никога няма да  го извадя сега! ,а Йода му отговаря:
- Толкова сигурен си ти! С теб винаги е ,което не може да стане!
Учителю, да местиш камъни напред ,назад със силата на мисълта е едно ,но цял кораб ?! Това е тотално различно!
-Не! Не е различно! Различно е само в твоето съзнание! Ти трябва да се отучиш от наученото!
-Ще опитам.
- Не! Не опитвай!Направи! Или не прави! Няма опитване!
 
Люк се опита да изкара корабът със силата на мисълта ,но се провали.Тогава това малко човече Йода го извади  и Люк възкликна: - О,аз не мога да повярвам! ,при което Йода му отговори: -Точно за това се провали! Моят съюзник е силата! И могъщ съюзник е тя! Животът я създава ,дава й мощ. Нейната енергия ни обкръжава и ни обединява. Лъчисти същества ние сме,не от тази груба материя. Трябва да почувстваш силата наоколо...тук..между теб..мен...дървото...камъка...навсякъде! Концентрирай се ! Чувствай потока на Силата! Чрез Силата ,нещата ще видиш ти.Други места.Бъдещето..миналото.Стари приятели,отдавна забравени. И трябва да се научиш на контрол!
- Може ли да се види бъдещето?
-Трудно е да се види....винаги в движение е бъдещето.
 
Бях силно впечатлена от всичко това.Вселената ми беше дала отговор. И тя винаги ни го дава. Било чрез знаци,било чрез думи ,изречени от някой познат или дори непознат,с песента,която уж случайно чуваме по радиото. Бог винаги ни говори и ни напътства. Той винаги ни дава правилните отговори.От нас се иска само да ги чуем.Е,аз днес чух отговорите на въпросите си.Може би трябва да имам търпение ,за да се случат нещата.Може би не съм готова да ги получа още сега.Може би имам какво да уча. Защото ако се прекъсне обучението към извисяването ,ако се избере бързият и лесният начин,най-вероятно е да станеш слуга на злото.
 
 Искам само да ти кажа да не бъркаш знаците и да ги заменяш с твои измислени.Не винаги ,ако черна котка ти мине път,означава ,че ще ти се случи нещастие.Всъщност никога не е така.Това е само едно убеждение ,което ти създава емоцията, а емоцията естествено ти създава реалността.
Всичко зависи от нашите убеждения.За да не се сбъдва желанието ти например,трябва да запиташ защо се случва така и да се настроиш да чуеш отговора.Бъди сигурен ,че ще го чуеш.Може би някакво качество в теб ти пречи,може би някакво убеждение, което трябва да  промениш.Винаги има причина ,заради която се случват или не се случват нещата.И винаги можем да питаме Бог за това.И той винаги отговаря.
 
Отговорите са навсякъде.Учудващо е колко истина има в думите на Йода - учителя. Когато съм гледала преди филма, не съм се замисляла върху тях.Но сега го гледам явно с друго съзнание.И как така Джордж Лукас го е прозрял.Откъде е черпил тази информация? Силата наистина е в нас.Нужно е само да я открием и да повярваме в нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар