вторник, 24 септември 2013 г.

НАЧАЛОТО



Започнах да пиша тези редове и се замислих дали един ден ще помня именно този момент.Дали това е моето ново начало.Знам със сигурност,че нещо напира да излезе от мен и да го кажа на много хора – на непросветените.Не че аз съм просветена и мога да кажа,че още много имам да уча. Още помня деня,в който пред мен започнаха
да се отварят врати.Минах през много изпитания и като  всеки обикновен човек и аз се запитах защо.Защо трябваше да проливам толкова сълзи,да израдходвам толкова нерви.Защо трябваше да се чувствам все едно съм в лабиринт и няма излизане от него.И колкото повече се чувствах нещастна,толкова повече нещастия предизвиквах в живота си.Започнах да чета ,да гледам филми и постоянно търсех отговори.Отговорите идваха при мен все така неразбираеми и криворазбрани.Прилагах напрактика всичко,което научех ,но то все така не се осъществяваше или бегло приличаше на това,което искам.Имах чувството,че ако посегна ще достигна желаното.Но не ми стискаше.Не слушах сърцето си,а разума си.Той обаче само ме заблуждаваше и отново ме връщаше в изходна позиция.Сякаш някой искаше да стоя в тъмнината и да страдам.Да не вярвам на всичко това,което се откриваше пред очите ми.А то беше толкова истинско.Само трябваше да го приложа на практика.Но как? Защо не се получаваше  ? Защо се обърквах в мислите си? Защо имаше толкова много негативизъм в главата ми?
Да,драги ми Читателю,сигурно и ти се питаш защо си попаднал на тези редове.Какво те накара да стигнеш до тях? Има ли смисъл от тях. Да.Има. И ти като мен търсиш отговори.Незнайно как , те се появяват пред очите ти.От теб зависи дали ще ги видиш и чуеш.Имаш ли желание да разбереш как действа механизма на живота ти? Кой го управлява? Какво ще стане занапред?
Аз ще ти разкажа моята история, а ти ,приятелю, избери своя път.Той ще ти се разкрие, стига да искаш.Единствено от теб се изисква да наблюдаваш.Нищо друго.Даже не се изисква да вярваш.Вярата ще дойде по-късно.Ще те завладее ,когато разбереш,че всичко е илюзия.Ще видиш ,че ти създаваш радостите в живота си ,ти си отговорен за разочарованията ,които изпитваш.Ти създаваш всичко и ти го премахваш.И всичко това е толкова лесно.Аз ще ти обясня как да го правиш.Само веднъж опитай .Не изисква никакви усилия.
Само знай,че ще спреш болката,ще спреш страха.Ще изпиташ блаженство,каквото никога не си изпитвал.

Пред теб ще се разкрие друг свят и ти ще избереш дали да се преселиш в него или да останеш в стария си, добре познат живот.

Много обаче имаш да учиш.Препятствията ще те съпътстват постоянно.Защото искаш да знаеш отговорите .И твоето искане ще създава затруднения .Това е първия урок,който трябва да научиш.

Отпусни се.Дай почивка на разума.Представи си,че всичко е илюзия.Дори и да ти е много трудно.Вярвай,че чудесата се случват.Всеки ден пред теб,като в приказките,ще изникват отговорите.От теб зависи дали ще ги разбереш.

Едва ли разбираш,драги ми Читателю,какво точно се случва с теб.Повярвай ми,това е чудо,аз ще ти покажа чудесата ,които ти можеш да твориш.Не вярваш ли? Опитай!!! Едва ли ще се наложи да те убеждавам многократно.Ще повярваш,когато се научиш да прилагаш принципите.Затова ,моля те,бъди добър ученик.

Много хора имат нужда от това.Ти си един от избраните.Ти трябва да предадеш на останалите.

Заражда се нов свят – Другия свят.В него ти няма да си нещастен,няма да изпитваш страх,няма да мразиш или да отмъщаваш.В него ти ще си открил кой си и какво можеш.А ти можеш.Просто още не го знаеш.

Открий своя свят заедно с мен.Защото ние с теб сме едно цяло,едно съзнание.Докато разума ти е в покой,докато егото ти е сломено,ти си в единство с мен.

Невероятно звучи,нали? Но е истина.Все още и аз правя грешки,научавам всеки ден нови неща.Но знам ,че прескочих линията на съмнението.И когато искрено вярвам в това,което казвам, ще убедя и теб и много други като теб. Може би сега се съмняваш в думите ми,но аз не се сърдя,защото вече минах по пътя,на който ти сега се намираш.И колкото повече вярваш,толкова повече ще вървиш напред.

Изпитанията ще те следват,за да откриеш кой си.

Моята история започна преди две години.Сега разбирам,че съм била заблудена и невежа.На всеки е отредено да научи всичко сам.Пред мен се разкриваха много истини,но аз бях сляпа, за да ги видя.Трябваше да мина през много изпитания,за да се обърна към Бог,защото вече не виждах изход .И Бог ми разкри истината за живота.Бог или Вселената ,няма значение.Всеки го приема както иска.

И сега ,когато пиша тези редове, в мен се появява съмнение.Съмнение дали това,което ще те науча е вярно,приятелю мой.Винаги има съмнение,но ние с теб трябва да го преодоляваме.Трябва да гоним негативните мисли от главата си,защото те са плод на разума.Това е един от уроците,които двамата с теб трябва да научим.

Разбери,ние сме на тази земя ,за да си спомним кои сме.Нищо друго.Ние сме вълшебници.Ти може да си най-богатият човек на планетата,може да си най-умният,най-сръчният,може да си всичко ,което пожелаеш.Но може да си най-бедният,най-глупавият,най-несръчният .И в двата случая ти сътворяваш своя образ.

   

Няма коментари:

Публикуване на коментар