вторник, 24 септември 2013 г.

ТОВА Е ТВОЕТО НАЧАЛО



Сега те запознах с всичко,което научих от Робин Шарма.Междувременно осъзнах за себе си защо правя всичко това – защо те запознавам с всичко,което съм научила.През цялото време се питах защо.Създавайки това произведение,аз помагам по
някакъв начин на много хора.Откривам им истини,които не са подозирали ,че съществуват.По този начин аз се уча да живея пълноценно и единствено сега в този момент.Градя тухла по тухла бъдещето си,създавам благоденствие в живота си.Но първо трябва друг да почувства ползата от мен,рамото ми ,милите ми думи.Трябва да дам на хората радост и щастие,за да дойде и това при мен.Защото ние сме едно цяло.И нещата се получават ,когато сме в единство.Ако ти си щастлив и аз ще съм щастлива.Ако ти си доволен и аз ще съм доволна.
Толкова е просто.Механизмът е да дадеш,за да получиш.По какъв начин  ти решаваш.Изкорени всичко лошо от душата си.Почувствай любовта – безусловната.Тази,която не те задушава и не те задължава.Тази,която само дава.Обвий се в нейната мантия и ще бъдеш завинаги защитен.
Сега и само сега съществува.Изчисти ума си за утрешният ден.Изживей днешният все едно е последен.Така ще започнеш да проектираш всичко,което искаш да ти се случи.Ще видиш как всички лоши мисли,страхове,притеснения ще изчезнат.Нищо няма да остане,когато го направиш.Опитай само за миг.А усети ли блаженството? Доближи ли се до Нирвана? Когато започнеш да го правиш постоянно,нищо няма да те спре да промениш живота си.И то такъв,какъвто искаш да бъде.Започни от този момент.Няма смисъл да чакаш.Представяш ли си колко хубаво би било ,ако всичко лошо изчезне от живота си като с магическа пръчка.Ти ,приятелю, държиш тази магическа пръчка.И колкото повече вярваш,толкова по силна става тя.Създай вълшебството в живота си.Направи го най-прекрасната приказка. И сега всичко започва.Няма край,защото ще става все по – хубаво и по-хубаво.Няма да има край.Защото ти откри изворът и знаеш как да го използваш.





Няма коментари:

Публикуване на коментар