петък, 4 октомври 2013 г.

ИЗЛЕЗ ИЗВЪН ЗОНАТА НА КОМФОРТА


Колко хубаво би било да започнем живота си отначало.Всеки е имал тази мисъл в главата си поне веднъж в живота си.Повечето от нас обаче искат да изживеят живота си наново и да не допуснат хилядите грешки или да не пропуснат многобройните възможности.И ако се обърнем
назад, ние наистина виждаме много решения на отминалите си проблеми.Проблеми,които са ни коствали безсънни нощи,душевни терзания ,сълзи и разбити нерви.В повечето случаи ,за жалост,завършващи с отрицателен резултат.Всеки е изричал - защо допуснах това или знаех си,че така ще стане.Ние наистина сме знаели какво ще стане,но не сме го съзнавали.Рисували сме мрачната картина на реалността си,а после сме създавали изживяване,което ни е карало да страдаме.Време е да се събудим от това неосъзнато състояние и да започнем да контролираме всичко около себе си.
Вече ти показах как да направиш живота си по-подреден.Най-вече трябва да оформиш приоритетите си.Преди всичко си помисли какво искаш,за какво копнееш,кое те радва и кое те тревожи.Оформи главната си цел.Дори и да не знаеш какво трябва да направиш ,за да я реализираш.Решението ще дойде в последствие.Когато си готов ,ще чуеш вътрешният си глас.Бъди сигурен,че това ще бъде чудо.Ще се увериш в това.
Но имаш много да учиш.Казвам ти го от опит.Когато този вълшебен свят започна да се разкрива пред мен ,постоянно си мислех,че след като съм прочела една книга или съм изгледала един филм,съм готова за него.Но за съжаление,само се блъсках в стени.Дори в един момент се разочаровах напълно.Смятах,че като мисля позитивно и всичко ще се нареди.Опитвах се,но много по-късно осъзнах,че това "позитивно" мислене ,е съществувало само на повърхността за мен.Зад него са се криели всички мрачни чувства,които съм изпитвала.Залъгвала съм себе си.Успявах донякъде да материализирам положителните си мисли.За мое съжаление ,те бяха толкова незначителни.Минавах през много изпитания и всеки път учех уроци.Грешките понякога бяха огромни и ми костваха много.Загубих почти всичко.
Исках отговори и те започнаха да се появяват пред мен.Ден след ден ,аз поглъщах информация и се убедих,че за да започна да мисля положително и най-вече да материализирам тези мисли,трябва да изградя у себе си много други качества.
Трудно ми е дам определение на тези качества.По-скоро ти ще ги откриваш с всеки прочетен ред от тази книга.Говорехме за дисциплината.Тя е от най-важните.За да накараш нещата да се случват ,трябва да ги задействаш.Представи си ,че искаш да отидеш от точка до точка,достатъчно отдалечени една от друга.Естествено ти трябва кола.Качваш се в колата и потегляш.Забележи как протича действието.Караш с почти постоянна скорост,спазваш знаците,спираш на светофарите,пропускаш пешеходците.Извършваш на пръв поглед рутинни действия,но те са толкова последователни,че в крайна сметка те доближават до целта.
По този начин се осъществяват желанията.Няма как да искаш нещо и просто да чакаш то да се случи.За да получиш,първо трябва да дадеш.И да даваш дисциплинирано,т.е. с постоянство.Когато решиш какво искаш за себе си,действай смело.Дори и пред теб да се изправят много стени.Не се отчайвай.Твоята сила и постоянство ще ги разрушат.За теб обаче не трябва да съществуват понятия като:"нямам време","сега искам да почивам" или дори "много съм изморен".Трябва да излезеш от зоната на комфорта и винаги да намираш време,за да предвижваш желанието си напред.Ще видиш как малко,по-малко то ще започне да оживява пред теб,докато не стане твоя реалност.В тази картина не трябва да има хаотични мисли.Мисли,които те объркват.Те със сигурност трябва да са последователни и подредени.И когато всичко започне да се случва,ти ще придобиеш още по-голяма самоувереност.


Няма коментари:

Публикуване на коментар