понеделник, 12 януари 2015 г.

Глава 15


Решение на проблема все още няма. Вселената единствено ми помогна да не мисля за това,като създаде обстоятелства,които ми отвлякоха вниманието.За съжаление,те предизвикаха само гняв у мен.Каквото изпратих,това и получих.Хубаво е веднага да отдадем в
пространството енергията,която получаваме.Независимо как.Не трябва нищо да задържаме в себе си.Е,решение все още няма.Може би го блокирам с постоянните си очаквания.Очаквам и получавам само очакване.Въртя се в кръг и сигурно трябва да променя нещо в мисленето,за да изменя ситуацията и да получа резултат.
Иначе измина една не лека седмица за мен.Имам усещане,че следващата ще е по-добра,но не правя планове.Каквото излезе.Откакто оставям Вселената да действа,животът ми започна да става по-интересен.Заобичах тези чудеса,които се случват около мен и с мен.Вече съм убедена,че мога да контролирам всичко.Не знам обаче как  да създам точно този резултат,който искам.Напоследък открих,че когато оставям Вселената да действа всичко става учудващо лесно и се нарежда с лекота.И ми носи естествено радост.
Миналата седмица толкова жадувах да пиша през почивните ми дни.Обстоятелствата обаче не позволяваха.Въпреки всичко,желанието ми се сбъдна тази седмица и сега се наслаждавам на това удоволствие.Вътрешно много ме успокоява.Сякаш изпускам напрежението.Чувствам,че създавам един нов свят около себе си.Може би трябваше да мина през големи катаклизми,за да осъзная,че аз наистина мога да рисувам моята действителност.
Кога всъщност човек може да оцени доброто?Естествено,когато мине през лошото и изстрада много.Ако ни се случва само добро,едва ли ще го оценим.Точно за това съществува дуалността.За да усетим контрастта,да почувстваме разликата например между светлината и тъмнината. Всъщност какво е тъмнина? Това е липса на светлина.Ако се погрижим да запълним липсата, тъмнината ще изчезне.Какво е нещастие ? Липсата на щастие или трябва,когато сме нещастни малко ,по-малко да се погрижим и да търсим щастие във всичко,което ни прави щастливи и колкото се може по-дълго да запазваме това чувство в себе си.Защото каквото излъчваме,това и ще получим.Винаги трябва да запълваме липсата на нещо с положителни емоции,които ще унищожат липсата и ще ни създадат радост.
В последно време си повтарям непрекъснато думите:"Всичко ще се нареди във Божествен порядък." Не знам откъде ми дойдоха на ум.Но явно вършат работа,защото ме успокояват и ме правят щастлива,веднага след като ги изрека.
Преди няколко дни,пътувайки за работа с колата,пред очите ми изникна надпис,който лежеше върху един камион: " Животът е твърде хубав ! Не го прахосвай !"
Често Бог говори с мен по този начин,изпращайки ми сигнали.Преди обаче му се молех и чаках помощта му,усещах неговата сила и мощ.Сега знам,че промяната е в мен и не променя ли себе си,не мога да променя нищо около себе си.Защото аз създавам света и чертая живота си и не желая повече да го прахосвам.
Днес се чувствам учудващо спокойна.Чак преливам от спокойствие.Наслаждавам се на почивката си и се чувствам щастлива.Всички дразнители изчезнаха около мен.Поставих си задача да не чувствам липсата на пари и без да се насилвам, да ги създавам около себе си.Имам няколко идеи в главата си.Ще видим какво ще се получи.
Новата седмица отново ще ме натовари със задачи.Опитвам се да гледам на тях,без да ги обременявам с чувства.Мисля си,че така те ще отминат и няма да оставят следа в моя живот,т.е. няма да ме наранят.Ще видим.Важното е,че сега се чувствам добре и само сега има значение.За днес толкова.Дано денят ми да продължи да бъде хубав и всичко да бъде във Божествен порядък.Вярвам,че ще бъде  такa!


Няма коментари:

Публикуване на коментар