понеделник, 12 януари 2015 г.

Глава 14


Сега съм малко гневна и мисля,че е време Вселената да ми покаже какво е решението на един проблем,който ме мъчи вече много време.Не искам да мисля за него,но не мога да го избия от главата си.Защо е така ? Крайно
време нещата да се развият и да има някакъв завършек.Не мога да си го обясня.Опитвам се да запазя спокойствие и да не мисля,но всичко се появява отново в главата ми и не ми дава мир.Така и не разбрах защо се получава така и какво трябва да направя.Страшно е изнервящо.Не издържам вече.Опитвам се сдържам нервите си,но всичко се появява в главата ми и не си тръгва от там,въпреки че многократно  съм го гонила.Изумително е!
Виждах всевъзможни решения.Преживявах всякакви въображаеми ситуации.Нищо не се получаваше.Но мисълта беше постоянно в главата ми и на моменти ставаше непоносимо.Какво е това ? Защо трябва да преживявам това ?
Днес решавам,че повече няма да търся решение на въпроса.Няма да си представям как да стане и какво ще стане.Оставам всичко на Вселената.Нека тя нареди нещата и да изпитам единствено радост. Малко преди да напиша това се запитах какво искам. Всъщност в повечето случаи си измислях как искам да протече живота ми.Всичко,което ми носи радост е хубаво.Защо трябва да измислям резултата ? Вече се уверих,че Вселената знае кое е най-добре за мен и ми го предоставя.Не е нужно да правя планове.
Сега вече се успокоих и искам решение от Вселената.Оставям ситуацията такава, каквато е.Нека Вселената я завърши и ,дай Боже,да пиша за резултата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар